مدیریت خدمات دانشجویی

 | تاریخ ارسال: 1403/3/29 | 
شرح وظایف  مدیر خدمات دانشجویی
۱- برنامه ریزی و تدوین برنامه های عملیاتی حوزه خدمات رفاهی دانشجویان
۲- انجام برنامه ریزی های لازم در جهت بهبود و ساماندهی امور رفاهی و خدماتی دانشجویان
۳- برنامه ریزی به منظور افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی دانشجویان
۴- برنامه ریزی و نظارت در جهت توسعه امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز دانشجویان
۵-رصد و نظر سنجی خدمات ارائه شده به دانشجویان
۶- برنامه ریزی در خصوص بکارگیری دانشجویان مستعد در قالب کار دانشجویی
۷- برنامه ریزی،  نظارت و ارزیابی بر خدمات مراکز رفاهی دانشجویان از قبیل بوفه ها ، چاپ و تکثیر و غیره
۸- استفاده و بکارگیری از ابزارها و برنامه های کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تهیه و تدوین برنامه ها، فعالیت ها و گزارشات (بالاخص دوره های ۷ گانه ICDL)
۹- نظارت برنحوه ارایه‌ی تسهیلات رفاهی به دانشجویان اعم از وام تحصیلی، مسکن، ازدواج، ضروری، شهریه شبانه و ودیعه مسکن.
۱۰-  نظارت بر حسن اداره غذاخوری‌ها و خوابگاه‌ها
۱۱-  ایجاد هماهنگی بین فعّالیّت‌های واحدهای تابعه
۱۲- برنامه ریزی و نظارت بر اسکان دانشجویان با همکاری ادارات تابعه
 

دفعات مشاهده: 240 بار   |   دفعات چاپ: 58 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر