معاونت اداری و مالی

 | تاریخ ارسال: 1403/3/29 | 
دکتر یوسف محمدی مقدم
معاون اداری و مالی
رتبه علمی : استاد
پست الکترونیکی:y.mohammadiujsas.ac.ir
دکترای مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی











شرح وظایف معاون اداری ومالی

 
  1. همکاری با رئیس دانشگاه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی دانشگاه .
  2. رسیدگی به هدف های اجرایی دانشگاه و چگونگی گردش کارها و روش های کار در واحدهای مختلف .
  3. ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحد های تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود.
  4. نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری ، استخدامی ،مالی و معاملاتی دانشگاه .
  5. ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر.
  6. شرکت در شوراها ،کمیسیون ها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف اداری ،استخدامی ،مالی ،معاملاتی در چار چوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه .
  7. تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات دانشگاه .
  8. انجام امور استخدامی و تامین نیاز نیروی انسانی دانشگاه طبق مقررات و ضوابط
  9. بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح .
  10. همکاری با دیگر معاونتها و واحد های مستقل دانشگاه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی و دانشجویی آن .
  1. تهیه و تدوین سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دانشگاه
  2. تهیه و تدوین برنامه‌ها و شاخص‌های رشد و توسعه دانشگاه در کلیه زمینه‌ها 
  3. تولید و تحلیل آمار و اطلاعات دانشگاه به منظور بهره‌گیری بهینه از آن در تدوین برنامه‌ها   
  4. بررسی وتعیین ضوابط، معیارها واستانداردهای ایجاد واحدهای جدید دانشگاه
  5. توسعه نظام مدیریت مشارکتی در دانشگاه
  6. مدیریت، طراحی و نظارت بر اجرای فضاهای کالبدی دانشگاه
  7. برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای تعمیرات و نگهداری کلیه ساختمان‌ها، تأسیسات مکانیکی، برقی و مخابراتی دانشگاه با همکاری معاونت‌های ذی‌ربط
  8. جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام کلیه فعالیت‌های لازم در جهت اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه (اعم از پیمانی، امانی و... )
  9. تهیه و تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌های جامع فناوری اطلاعات دانشگاه
  10. ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذی‌ربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
  11. تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و دستورجلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذی‌صلاح برای تصویب
  12. پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت‌های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه
  13. تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصت‌ها و تهدیدات پیشِ رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب
  14. تشکیل کمیته تدوین روش‌های اجرایی به منظور بهینه‌سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونت‌های دانشگاه
  15. اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه فرهنگی و اجتماعی و... با همکاری واحدهای ذی‌ربط دانشگاه 

دفعات مشاهده: 308 بار   |   دفعات چاپ: 79 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر