شرح وظایف مدیر خدمات دانشجویی ۱- برنامه ریزی و تدوین برنامه های عملیاتی حوزه خدمات رفاهی دانشجویان ۲- انجام برنامه ریزی های لازم در جهت بهبود و ساماندهی امور رفاهی و خدماتی دانشجویان ۳- برنامه ریزی به منظور افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی دانشجویان ۴- برنامه ریزی و نظارت در جهت توسعه امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز دانشجویان ۵-رصد و نظر سنجی خدمات ارائه شده به دانشجویان ۶- برنامه ریزی در خصوص بکارگیری دانشجویان مستعد در قالب کار دانشجویی ۷- برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی بر خدمات مراکز رفاهی دانشجویان از قبیل بوفه ها ، چاپ و تکثیر و غیره ۸- استفاده و بکارگیری از ابزارها و برنامه های کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تهیه و تدوین برنامه ها، فعالیت ها و گزارشات (بالاخص دوره های ۷ گانه ICDL) ۹- نظارت برنحوه ارایهی تسهیلات رفاهی به دانشجویان اعم از وامتحصیلی، مسکن،ازدواج، ضروری، شهریه شبانه و ودیعه مسکن. ۱۰- نظارت بر حسن اداره غذاخوریها و خوابگاهها ۱۱- ایجاد هماهنگی بین فعّالیّتهای واحدهای تابعه ۱۲- برنامه ریزی و نظارت بر اسکان دانشجویان با همکاری ادارات تابعه