دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری_زیربخش ریاست- مدیریت حراست
مدیریت حراست

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/3/27 | 

شرح وظایف مدیریت حراست

  1. مدیریت نظارت و انجام اقدامات لازم به منظور حراست و نگهداری از کارکنان، مراجعین، اماکن، تأسیسات و اسناد و مدارک دارای طبقه‌بندی
  2. برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و هدایت کلیه فعالیت ها و اقدامات حفاظتی و اطلاعاتی حوزه متبوع.
  3. مدیریت و نظارت بر روند بازنگری ساختار، تشکیلات تفصیلی و شرح وظایف متناسب با انجام مأموریت های محوله به کارکنان.
  4. تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت به منظور افزایش بهره وری کارکنان و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروها و امکانات.
  5. پیگیری اخذ بودجه و اعتبارات لازم به منظور اجرای برنامه‌ها
  6. مدیریت، نظارت و پیگیری به منظور جذب نیروهای کارآمد و متخصص برای مجموعه بر اساس ضوابط و مقررات .
  7. استاندارد سازی و بهبود روش های انجام امور حفاظت و اطلاعات از طریق تهیه دستور العمل های و شیوه نامه ها بر مبنای قوانین و مقررات.
  8. توانمندسازی و ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی و انجام امور رفاهی.
  9. هماهنگی و تعامل با واحدهای درون و برون سازمانی به منظور اثرگذاری هرچه بهتر در تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها و فرآیندهای کاری.
  10. مدیریت و نظارت برعملکرد واحدهای زیرمجموعه
  11. انجام سایر امور محوله حسب دستور سلسله مراتب و اخذ هماهنگی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه
 
نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری_زیربخش ریاست:
http://ujsas.ac.ir/find-10.435.1580.fa.html
برگشت به اصل مطلب