شرح وظایف مدیر امور مالی
۱- انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
۲- دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه
۳-تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در خصوص مواردی از قبیل دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات،نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقامات ذیصلاح.
۴- نظارت و کنترل سیستمهای مالی موجود در دانشگاه
۵- همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه با مدیریت برنامه،بودجه و برنامه ریزی از طریق ارائه گزارشات عملکرد.
۶- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و انجام کلیه امور مربوط به مطالبات مالی دانشگاه
۷- نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد آن
۸- اعمال نظارت در حفظ، نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
۹-تهیه وتدوین آئین نامه ها،بخشنامه ها ودستورالعمل های لازم مالی
۱۰- تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی و ارائه گزارش های لازم به مراجع ذیربط
۱۱- نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه
۱۲-انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|