مدیریت امور حقوقی

 | تاریخ ارسال: 1403/3/27 | 

شرح وظایف مدیریت امور حقوقی

  1. شرکت در جلساتی که تصمیمات آنها واجد آثار حقوقی است؛
  2. نظارت‌ عالیه‌ بر حسن‌ اجرای‌ امور در حوزه‌ مدیریت حقوقی‌، به­ منظور حصول‌ اطمینان‌ از انجام‌ بهینه‌ و مطلوب‌ وظایف‌ محوله‌ و استفاده‌ کارآ و مؤثر از نیروی‌ انسانی‌ موجود؛
  3. برنامه­ ریزی و سیاست­گذاری در خصوص وظایف مدیریت امور حقوقی؛
  4. ارجاع امور حقوقی به مجموعه همکارن دفتر امور حقوقی؛
  5. ایفای وظیفه نمایندگی حقوقی دانشگاه در کلیه مراجع قضایی و شبه قضایی؛
  6. تشریک‌ مساعی‌ و ارائه مشاوره حقوقی در اتخاذ سیاست‌ها و راهبردهای‌ دانشگاه؛
  7. اهتمام‌ در جهت‌ ایجاد و ارتقای ارتباطات‌ دو سویه‌ و تعاملات‌ فی­مابین‌ مدیریت امور حقوقی دانشگاه‌ و مراجع‌ قانونگذاری‌، قضائی‌ و اجرائی‌ کشور به تناسب امور محوله؛
  8. انجام مکاتبات لازم با مراجع و نهادهای خارج از دانشگاه؛
  9. راهبری‌ و هدایت‌ امور مربوط‌ به‌ تهیه‌ و تنظیم‌ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها‌.
  10. تهیه و تنظیم کلیه امور مربوط به قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی با مشارکت واحد مرتبط
  11. انجام امور محوله و ارجاعی از جانب ریاست دانشگاه؛

دفعات مشاهده: 349 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر