دفتر ریاست و ارزیابی عملکرد

 | تاریخ ارسال: 1403/3/27 | 

شرح وظایف و اختیارات مدیریت دفتر ریاست و ارزیابی عملکرد

  1. تدوین سیاست‌ها و برنامه‌ها و ارایه راهکارهای مناسب اجرایی در زمینه نظارت و ارزیابی "دانشگاه" به منظور ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، عمرانی و پشتیبانی
  2. نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا، مقررات، آیین نامه‌ها دستورالعمل‌ها در کلیه زمینه‌های فعالیت‌های "دانشگاه"
  3. دریافت و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات "دانشگاه" به منظور سنجش میزان دستیابی به اهداف مورد نظر در ماده ۱
  4. نظارت بر چگونگی تحقق اهداف توسعه‌ای "دانشگاه" مبتنی بر طرح جامع "دانشگاه"
  5. نظارت در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرائی و موسسات و سازمانهای وابسته به آن.
  6. نظارت بر اجرای دستورالعمل های ارزیابی و تکمیل فرم های مربوطه و تهیه مستندات لازم
  7. نظارت بر احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آنها و ارائه به شورای تحول اداری یا کمیسیون تحول اداری دستگاه.
  8. نظارت برهمکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری دستگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات.
    نظارت بر بررسی برگه های تکمیل شده و تأیید آنها بر اساس عملکرد واقعی توسط شورای تحول اداری.
  9. نظارت بر پی گیری و اجرای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرائی، موسسات و شرکتهای دولتی وابسته وتهیه ی گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مقاطع زمانی تعیین شده.
  10.  نظارت برحسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد در دستگاه اجرائی، موسسات و شرکتهای دولتی وابسته و تحلیل ارزیابی های انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم.
  11. انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل در دستگاه اجرائی و ارائه پیشنهادهای لازم.
  12.  انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد دستگاه از طرف سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور ارجاع می گردد.
  13. دریافت برگه های تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دستگاه ذیربط وتلفیق آنها و ارسال جهت تصویب به مراجع ذیربط.
  14. ایجاد هماهنگی بین رئیس دانشگاه، معاونان و مدیریت‌های دانشگاه از جمله مدیریت‌های حوزه ریاست
  15. پیشبرد و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های جاری دانشگاه مطابق با اهداف ذکرشده در اساسنامه دانشگاه و برنامه راهبردی دانشگاه
  16.  هماهنگی واحدهای مختلف و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح
  17. تنظیم برنامه ملاقات های رییس دانشگاه
  18. تهیه دعوت نامه ها، دستور جلسات، صورت جلسات شوراهای ذیربط و ابلاغ تصمیمات و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه
  19. دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات و پیگیری آنها در مراجع ذیصلاح
  20. فراهم نمودن مقدمات برگزاری مراسم های مختلف
  21. دعوت از استادان، محققان و متخصصین داخلی و خارجی در موارد لزوم جهت شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای دانشگاه
  22. انجام مکاتبات و مراسلات حوزه ریاست و تنظیم نامه ها
  23. ایجاد روابط مطلوب بین کارکنان دانشگاه (اعم از هیات علمی و کارمند) و ایجاد همدلی و مشارکت بین آنان
  24. انجام سایر امور محوله مربوط که از طرف مقام مافوق ارجاع می شود.

دفعات مشاهده: 192 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر