مدیریت امور کتابخانه و نشر آثار علمی

 | تاریخ ارسال: 1403/3/29 | 
شرح وظایف مدیر کتابخانه و مرکز اسناد
  1. ارتباط مستقیم با کتابخانه‏‌ها و مراکز و اسناد، مراکز تحقیقاتی ناشران دولتی و غیردولتی داخل
  2. برنامه‏‌ریزی در ارتباط با ایجاد کتابخانه‏‌های جدید و گسترش فعالیت‏های مربوط به کتابخانه‌‏های دانشگاه از جمله بخش مرجع، نشریات، پایان‌نامه‏‌‌‌‌‌‌‌‌ها و امانت
  3. قبول سفارشات مواد کتابخانه‌‏ها (کتب و نشریات ادواری، مواد کمک آموزشی و قبول سفارشات مواد کتابخانه‏‌ها) در صورت لزوم
  4. بررسی و اظهارنظر در میزان بودجه کتابخانه بر اساس پیشنهادات واصله از دانشکده‌ها و ارائه آن به مقامات مافوق
  5. بررسی نیازهای اولیه کتابخانه و ارائه آن به مقام مافوق
  6. تقسیم کار و ارزشیابی کارکنان در انجام کلیه امور مربوط به کتاب و کتابخانه
  7. ارائه خدمات و امضاء مکاتبات مربوط به کتابخانه و تهیه گزارشات لازم
  8. تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات منابع و عضویت دانشجویان از سیستم نرم‌افزاری کتابخانه
  9. رفع مشکلات نرم‌افزاری برنامه کتابخانه
  10. پرینت کارت عضویت اعضاء و نیز برچسب‌زنی کتب و کارت‌های امانت
  11. مدیریت و نظارت بر ورود اطلاعات منابع و اعضاء و امانت کتب در نرم افزار فوق
  12. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در حیطه وظایف شغلی

دفعات مشاهده: 270 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر