مدیریت امور کارآفرینی و توسعه ارتباطات

 | تاریخ ارسال: 1403/3/29 | 
شرح وظایف مدیر امور کارآفرینی و توسعه ارتباطات
  1. رایزنی با سازمان ها و مراکز اقتصادی جهت جذب پروژه های تحقیقاتی و صنعتی آن مراکز
  2.  انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با مراکز اقتصادی، سازمان‌ها و ارگان های مختلف
  3.  اعلام الویت‌های پژوهشی شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادرات به محققین دانشگاه
  4.  ایجاد بانک اطلاعاتی از پتانسیل های علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه
  5. استفاده از توانایی ها و پتانسیل دانشگاه برای رفع نیازهای پژوهش و ارائه خدمات مشاوره‌ای به دستگاه های اجرایی و صنایع کشور
  6.   ارتقاء کمی و کیفی ارتباط دانشگاه با مراکز اقتصادی و صنایع در سطوح بین‌المللی، ملی و استانی
  7.  برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهت ارتقای سطح کیفی اطلاعات دانشجویان و فارغ التحصیلان در حوزه های کارآفرینی و کسب و کار 
  8.  حمایت از پایان‏‌نامه‌‏های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با موضوعات پیشنهادی مدیریت کارآفرینی و توسعه ارتباطات و مشاوره و هدایت ایده‌های کارآفرینانه با مشارکت و هم‌فکری اعضای هیأت علمی و دانشجویان
  9.  ترویج روحیه و فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء شناخت جامعه دانشگاهی نسبت به کارآفرینی، کارآفرینان و نقش آنان در رونق اقتصادی،ایجاداشتغال و رفاه
  10.  ترغیب‌ و جذب‌ جامعه‌ دانشگاهی‌ به‌ آموزش‌ دوره‌های‌ کارآفرینی‌
  11.  گسترش‌ تحقیقات‌ تخصصی‌ در خصوص‌ کارآفرینان‌،  محیط‌ و فضای‌ کارآفرینان‌ و سایر زمینه‌های‌ مرتبط‌ باتوجه‌ به‌ شرایط‌ و مقتضیات‌ کشور
  12.  فعال سازی باشگاه های کارآفرینی دانشگاه
  13. تدوین شیوه نامه فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی
  14. بررسی شرایط متقاضی استفاده از فرصت های مطالعاتی
  15. احصاء الزامات متقاضی استفاده از فرصت های مطالعاتی
  16. شناسایی و رایزنی با سازمان ها و مراکز جهت توسعه ارتباطات و ایجاد فرصت های مطالعاتی
  17. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

دفعات مشاهده: 271 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر